Po zdaniu MSF w miniony weekend i aktualizacji mojej licencji oraz zarejestrowaniu motocykla w poniedziałek, w końcu mogłem jeździć! Ninja ma znacznie więcej mocy niż 200CC Suzuki VanVan, na którym jeździłem na MSF.
Jestem przyzwyczajony do Crappie Olde Volvo 240 i jego 12 RPM redline - ten motocykl daje mi o wiele więcej miejsca do zabawy. Na jaki zakres obrotów celujecie, gdy po prostu jedziecie lokalną drogą? A na autostradzie? Moja swędząca nadgarstek przepustnicy przejechała do tej pory około 100 mil, głównie po lokalnych drogach, i zauważyłem, że wszystko poniżej 3 tys. obr./min. wydaje się ospałe (co jest dla mnie zabawne, ponieważ to właśnie tam moc w moim 240 osiąga szczyt!). Do tej pory starałem się celować w około 4 tys. obr./min., gdy próbuję utrzymać stałą prędkość, może 5 tys. obr./min., jeśli spodziewam się zmiany prędkości. Czy to dobry punkt, w którym można się zatrzymać?
W związku z tym, czy istnieje optymalny zakres obrotów dla oszczędności paliwa? Planuję dojeżdżać tym motocyklem około 40 mil w obie strony tego lata. Oszczędność paliwa nie jest dla mnie priorytetem, ale miło byłoby wiedzieć, jak ją zmaksymalizować. Kiedy dziś zatankowałem, uzyskałem około 44 MPG, co oznacza, że powinienem przejechać około 150 mil na zbiorniku. Czy to rozsądne liczby dla '07?
Dzięki! Czekam na wiele zabawnych mil!
Jestem przyzwyczajony do Crappie Olde Volvo 240 i jego 12 RPM redline - ten motocykl daje mi o wiele więcej miejsca do zabawy. Na jaki zakres obrotów celujecie, gdy po prostu jedziecie lokalną drogą? A na autostradzie? Moja swędząca nadgarstek przepustnicy przejechała do tej pory około 100 mil, głównie po lokalnych drogach, i zauważyłem, że wszystko poniżej 3 tys. obr./min. wydaje się ospałe (co jest dla mnie zabawne, ponieważ to właśnie tam moc w moim 240 osiąga szczyt!). Do tej pory starałem się celować w około 4 tys. obr./min., gdy próbuję utrzymać stałą prędkość, może 5 tys. obr./min., jeśli spodziewam się zmiany prędkości. Czy to dobry punkt, w którym można się zatrzymać?
W związku z tym, czy istnieje optymalny zakres obrotów dla oszczędności paliwa? Planuję dojeżdżać tym motocyklem około 40 mil w obie strony tego lata. Oszczędność paliwa nie jest dla mnie priorytetem, ale miło byłoby wiedzieć, jak ją zmaksymalizować. Kiedy dziś zatankowałem, uzyskałem około 44 MPG, co oznacza, że powinienem przejechać około 150 mil na zbiorniku. Czy to rozsądne liczby dla '07?
Dzięki! Czekam na wiele zabawnych mil!