Dzień dobry wszystkim,
Jestem teraz na moim 6. GPZ500, zwykle robię je jako hobby i sprzedaję, mam Gen 2, którą posiadam od ponad 10 lat i jest w wielu, wielu pudełkach, ale to mój motocykl na zawsze, który kiedyś odrestauruję, kiedy będę miał czas.
W każdym razie! Niedawno impulsywnie kupiłem GPZ 500 z 1989 roku na Facebook Marketplace za 400 funtów, trochę więcej niż chciałem, ale coś przyciągnęło mnie do tego motocykla, ten jest dla mnie do zatrzymania.
do tej pory mam -
Wymieniłem ręczny CCT na ER5 CCT i pomalowałem go na czarno (te same elementy wewnętrzne co gen 2), stary ręczny miał warstwy rękawic i uszczelniacza, co było bardzo niepokojące!
Usunąłem rury wydechowe, ponieważ miałem zapasowy zestaw kolektorów Delkevic, PO zdecydował się usunąć i zaślepić rurę krzyżową.
Przebudowałem gaźniki, usunąłem zestaw dysz (regulowana iglica z 4 + podkładkami?) i mniejsze dysze główne, wymieniłem je na części zamienne z gen 2, wymieniłem uszczelki typu o-ring szyny paliwowej, ustawiłem wysokość pływaka i obróciłem dysze biegu jałowego o dwa obroty, aby naśladować mod FOG, nowe przewody paliwowe, przewody podciśnieniowe i filtr paliwa
Przebudowałem kranik paliwa
Wymieniłem pęknięty przełącznik sprzęgła i naprawiłem okablowanie, ponieważ nie chciał się uruchomić
Nowe świece zapłonowe irydowe, ponieważ poprzednie były zabrudzone
Do zrobienia -
Zainstaluj zestaw podnoszący 1,5", kości FOG, które mam, są do mojego innego GPZ
Dostałem NOS osłonę pod silnik z Włoch, ponieważ moja została źle pomalowana, mam trochę taśmy odbijającej ciepło, więc nie topi się... tak szybko.
Dwa panele boczne zamienne
Zamontuj kolektory i miałem nowy zestaw tłumików Delkevic, tłumiki Jaama będą wkrótce na sprzedaż.
Zsynchronizuj gaźniki
Wymień lusterka, ponieważ mają tak dużo kleju i nadzieję, że je razem utrzymają
Wymień olej w widelcach na 15W
Serwis motocykla
Wyczyść i MOT
Wymień koło zamachowe lub gen 2, ale są one bardzo kosztowne, a obecne wygląda na nowe, muszę zdjąć pokrywę i sprawdzić, czy zostało wymienione na część z rynku wtórnego.
Jeśli ktoś ma na sprzedaż filtr K&N i przyciemnioną szybę gen 1, proszę dać mi znać.
Jestem teraz na moim 6. GPZ500, zwykle robię je jako hobby i sprzedaję, mam Gen 2, którą posiadam od ponad 10 lat i jest w wielu, wielu pudełkach, ale to mój motocykl na zawsze, który kiedyś odrestauruję, kiedy będę miał czas.
W każdym razie! Niedawno impulsywnie kupiłem GPZ 500 z 1989 roku na Facebook Marketplace za 400 funtów, trochę więcej niż chciałem, ale coś przyciągnęło mnie do tego motocykla, ten jest dla mnie do zatrzymania.
do tej pory mam -
Wymieniłem ręczny CCT na ER5 CCT i pomalowałem go na czarno (te same elementy wewnętrzne co gen 2), stary ręczny miał warstwy rękawic i uszczelniacza, co było bardzo niepokojące!
Usunąłem rury wydechowe, ponieważ miałem zapasowy zestaw kolektorów Delkevic, PO zdecydował się usunąć i zaślepić rurę krzyżową.
Przebudowałem gaźniki, usunąłem zestaw dysz (regulowana iglica z 4 + podkładkami?) i mniejsze dysze główne, wymieniłem je na części zamienne z gen 2, wymieniłem uszczelki typu o-ring szyny paliwowej, ustawiłem wysokość pływaka i obróciłem dysze biegu jałowego o dwa obroty, aby naśladować mod FOG, nowe przewody paliwowe, przewody podciśnieniowe i filtr paliwa
Przebudowałem kranik paliwa
Wymieniłem pęknięty przełącznik sprzęgła i naprawiłem okablowanie, ponieważ nie chciał się uruchomić
Nowe świece zapłonowe irydowe, ponieważ poprzednie były zabrudzone
Do zrobienia -
Zainstaluj zestaw podnoszący 1,5", kości FOG, które mam, są do mojego innego GPZ
Dostałem NOS osłonę pod silnik z Włoch, ponieważ moja została źle pomalowana, mam trochę taśmy odbijającej ciepło, więc nie topi się... tak szybko.
Dwa panele boczne zamienne
Zamontuj kolektory i miałem nowy zestaw tłumików Delkevic, tłumiki Jaama będą wkrótce na sprzedaż.
Zsynchronizuj gaźniki
Wymień lusterka, ponieważ mają tak dużo kleju i nadzieję, że je razem utrzymają
Wymień olej w widelcach na 15W
Serwis motocykla
Wyczyść i MOT
Wymień koło zamachowe lub gen 2, ale są one bardzo kosztowne, a obecne wygląda na nowe, muszę zdjąć pokrywę i sprawdzić, czy zostało wymienione na część z rynku wtórnego.
Jeśli ktoś ma na sprzedaż filtr K&N i przyciemnioną szybę gen 1, proszę dać mi znać.